2011. április 14., csütörtök

Díj!

Ismét egy díj amiért nagyon hálás vagyok Nallanak! :) Igazából nincsenek titkaim, de azért pár dolgot jó ha tudtok rólam...:P - A Legjobb Barátnőm szerint perverz fantáziám van, de nem is tudom, hogy ezt honnan veszi...xD - Imádom a kígyókat, és nekem is van otthon 8 :$ - Betegesen rajongok a könyvekért, és ha van ilyen betegség akkor én sztem gyógyíthatatlanul olvasás mániás vagyok :D - Imádok a barátaimmal lenni, de néha jobban érzem magam egy kis zene, és a történetem társaságában :P - Nagyon pörgő csaj vagyok, és eléggé elvetemült is xD:D Igazából 5 bloggernek kéne még tovább küldenem, de akiknek küldeném azok már mind megkapták. Én mindig csak elfogadom a díjjakat, de soha nem adom tovább, lehet ez is vmi betegség nálam...:/:) Még egyszer köszönöm Nalla! :) puszi Niky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése