2011. március 9., szerda

Hírek!

Sziasztok!


Bocsi, hogy eddig nem jelentkeztem :(:) Köszönöm mindenkinek a véleményét a fejezetről, és az 1. könyvről, imádom olvasni a hozzászólásokat :P Annak pedig még jobban örülök, hogy ennyire tetszik a történetem, és várjátok már a folytatást!!
Az olvasói esttel kapcsolatban. Nem tudok mondani még dátumot, mert igazából még én sem tudom, de ebben a hónapban lesz az biztos, és az is, hogy valamelyik hétvégén. :) Szerintem egy szombati nap lesz, de még nem tudok dátumot, de amint kitalálom értesítelek titeket. :)
A szavazás pedig igazából engem meglepett...Azt hittem Helena nyer majd, de aztán mégsem xD Na mind1 lehet, hogy csak én gondoltam, hogy ő a legszimpibb nektek :)
Az új fejezet készül már, de még nincs kész, meg azért még szeretném egy kicsit húzni az idegeiteket. :D
Aliciatól pedig kaptam egy díjat amit NAGYON, NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK!!! :)))


ui.: Nem tudom, hogy kinek küldhetném el ezt a díjat, mert nem nagyon van időm blogokat olvasni, ha megkértek rá mindig szakítok rá időt, és írok is véleményt, de úgy igazából egy blogot sem olvasok mostanában. :/ Viszont minden rendszeres olvasómnak akinek van blogja, és még nem kapta meg ezt a díjjat, annak küldöm :) Szóval aki velem van, az most kapott egy díjat :P:DDDD

puszi
Niky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése