2011. augusztus 12., péntek

Kérdés+ Előzetes

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ilyenkor ki olvassa a blogot, de szerintem már nagy részetek alszik. Én is megyek már, de hozni akartam ma nektek pár dolgot. :)
Felraktam az előzetest, és szerintem holnap este felé már olvashatjátok a fejezetet is! :D
Valamint itt az új kérdés is a versenyzőknek. Természtesen az eddig pontokat már jóváírtam mindenkinek. Talán ez az egyik legegyszerűbb kérdés a játékban...;)
4. kérdés
Na, legyetek rosszak, holnap jövök! Jó éjszakát, szép álmokat! :D

puszi
Niky

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra és nem tudok jobb szót rá mint fantasztikus :D Remekül írsz. Érdekes a történet és engem minden fejezettel sikerül megfognod. A tröténet minden eddigi sorát nagyon jónak tartom, egyszerűen képtelen voltam abbahagyni az olvasását. Örülök, hogy ilyen kitartó vagy és már több mint egy éve írod. Sokan abbahagyják az írást ihlethiányra vagy éppen időhiányra hivatkozva. Boldog vagyok, hogy te nem tetted. Már a story elején beleszerettem a szereplőidbe, a történetbe, abba ahogy írsz :) Könyvespolcra való az irományod :D Sok sikert és ihletet kívánok neked a folytatáshoz :)
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szia Dorci!

    Először is örülök, hogy rátaláltál a blogomra, annak meg főleg örülök, hogy véleményt is kaptam tőled. :) Mit mondhatnék nagyon jó volt olvasni amit írtál, és az külön jól esett, hogy szerinted könyvespolcra való az írásom. Talán én lennék a legboldogabb, ha egyszer egy történetemet a boltokban láthatnám. ;) Azon pedig még talán magam is meglepődtem, hogy ennyi ideje tudom már hozni a fejezeteket hétről-hétre, és még mindig vannak ötleteim. :D De ez nem csak az én érdemem, hanem a tied/tiétek is, mert olvasók nélkül nem is raknám fel, hanem megtartanám magamnak. :P Szóval nagyon szépen köszönöm a véleményedet, és olvasd továbbra is a blogomat! :)

    puszi
    Niky

    VálaszTörlés