2012. február 9., csütörtök

Eredményhirdetés!

Sziasztok!

Most, hogy visszatértem végre megtartom az eredményhirdetést! :D Néhány válasznál olvastam furcsa dolgokat, aztán volt olyan is aki jó választ adott, aztán kijavította magát jóra, egy szó mint száz volt itt minden. :D De nagyon élveztem olvasni a válaszaitokat, és, hogy nagyjából minden kérdésre tudjátok a választ. Viszont csak egy nyertes lehet, és bár valaki nem lett dobogós, attól még nem kell elkeseredni ;) Nem sokan jelentkeztetek, összesen 6 jelentkező volt, de én már ennek is örültem. Na de, inkább mondom, hogy ki hányadik lett!

1. helyezet: Jakee
2. helyezet: Demise
3. helyezet: Zizi
4. helyezet: Melinda
5. helyezet: V és Judit

Minden versenyzőnek küldtem egy emailt, egy táblával a helyezésével, vagy épp a részvételével. Természetesen az első helyezetnek meg van az a lehetősége, hogy mondjon egy dolgot, aminek benne kell lennie a következő fejezetben, amit ha én jó ötletnek tartok természetesen valahogy belerakok. ;) Nagyon szépen köszönöm minden résztvevőnek, és sajnálom, hogy így elhúzódott a dolog.
Az új fejezet nemsokára jön, már csak a javításra vár! ;) De itt az előzetes!

puszi
Niky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése