2010. szeptember 27., hétfő

Dark Night 29. fejezet részlet

Sziasztok!

Ez még nem az új fejezet, de ezentúl mindig kaptok egy fejezet előtt kis ízelítőt, hogy még jobban felcsigázzalak titeket. :P:P Még szerdáig ki kell bírnotok, és akkor hozom majd a teljes fejit. Addig is jó olvasást ehhez! :)

puszi
Niky

29. fejezet (részlet)

- Enyém a fegyver, hisz tudod. Gondoltam mond nekem valamit Adam. – mosolyogtam rá, mire ő nyelt egy nagyot. Daniel felé fordultam – Azt értem, hogy te miért vagy itt, de ő… - mutattam Nick felé - … minek van veled? – súlyos csend lett az irodában. Ajaj…
- Dolgozok. – közölte az említett, mire felé fordultam
- Nincs szükségünk a segítségedre. Te otthon vadász vagy, itt nem. Nem értem, hogy…
- Helena!
- Mi van? – kérdeztem élesen, és a bátyámra néztem
- Tyler, az övé. – teljesen ledermedtem. A szám kiszáradt, és azt sem tudtam hol vagyok. Miért pont a legveszélyesebb vadászra bízták az ügyet? Felé fordítottam a fejem, és farkasszemet néztünk.
- Az nem lehet… - mondtam inkább magamnak, mintsem neki. Nick arca teljesen kifejezéstelen volt.
- Mi az félsz, hogy megöli valaki a szívszerelmedet? – azonnal Adamra kaptam a tekintetem, de nem csak én...

2 megjegyzés:

  1. awww... most izgulhatok szerdáig :)
    kíváncsi vagyok mi lesz ebből :P

    VálaszTörlés
  2. Hát Nicky Te kegyetlen vagy!!!!!!!!most itt kínzol minket két napig!!!!!!!:P
    Hát kedvcsinálónak nem semmi!már alig várom hogy elolvashassam a fejezetet!

    VálaszTörlés